کلینیک زیبایی , کلینیک کاشت مو , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , انواع جراحی زیبایی , | جراحی بینی , پروتز سینه , کاشت مو , مزوتراپی , لاغری موضعی , کاشت ابرو و لیپوساکشن در کلینیک خبری جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک کاشت مو , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , انواع جراحی زیبایی , | جراحی بینی , پروتز سینه , کاشت مو , مزوتراپی , لاغری موضعی , کاشت ابرو و لیپوساکشن در کلینیک خبری جم کلینیک

جراحی پلک با لیزر

جراحی پلک با لیزر , رفع افتادگی پلک با لیزر

جراحی پلک با لیزر , رفع افتادگی پلک با لیزر  , جراحی افتادگی پلک :  چشم‌ها نقاط کانونی و اصلی صورت هستند. آن‌ها نقش مهمی در جذابیت صورت ایفا می‌کنند (چه در حالت عادی و چه در حال بیان احساسات). پف و سیاهی دور چشم میتواند حال خسته و بیمارگونه به افراد بدهد . به جراحی انجام شده برای جوانسازی بافت‌های پلک (پوست، عضله یا چربی) و رفع افتادگی پلک جراحی لیزری پلک گفته می‌شود. عمل پف زیر چشم و جراحی چشم، راه نسبتاً ساده‌ای است که به اجزای چهره‌تان طراوت بخشیده و باعث می‌شود دوباره از ظاهرتان رضایت پیدا کنید. عمل پلک چشم را می‌توان روی پلک بالا، پلک پایین یا هر دو انجام داد.

 

جراحی پلک

 



خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir




در کلینیک زیبایی از جراحی لیزری پلک در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • داشتن یک نگاه هم
  • شه خسته
  • ورم زیر چشم‌ها
  • افتادگی پلک بالا
  • پوست مات با چین و چروک‌هایی در اطراف چشم‌ها
  • پف‌کردگی اطراف چشم‌ها

جراحی پلک با لیزر در کلینیک زیبایی

مشاوره

پیش از جراحی باید چشم‌های بیمار توسط یک متخصص چشم کاملاً معاینه شود تا اطمینان حاصل شود که منعی برای انجام عمل رفع افتادگی پلک ندارد.

همچنین، در هنگام مشاوره باید جراح مشخص کند که مشکل بیمار ناشی از وجود پوست اضافه در پلک بالا است یا ناشی از افتادگی ابرو. جراحی افتادگی پلک ، که برای برداشتن پوست اضافه آن انجام می‌شود، افتادگی ابرو را بیشتر می‌کند. در مواردی که بیمار به هر دو عارضه مبتلا است، توصیه می‌شود برای بدست آمدن بهترین نتیجه جراحی پلک همراه با عمل لیفت ابرو برای درشت کردن چشم انجام شود.

جراحی پلک

عموماً، ترکیبی از یک داروی آرام‌بخش و بی‌حسی موضعی به بیمار تزریق می‌شود. البته اگر خود بیمار ترجیح بدهد، می‌توان از ترکیبی از بی‌حسی موضعی و بیهوشی عمومی استفاده کرد.

مدت زمان انجام جراحی پلک

۳۰ تا ۹۰ دقیقه است. به طور متوسط جراحی پلک‌ بالا و پایین، روی‌هم رفته ۴۵ دقیقه طول می‌کشد.

جراحی لیزری پلک بالا

معمولاً پیش از جراحی مقدار پوستی که باید برداشته شود و همچنین جای چربی‌های اضافی، در حالی که بیمار نشسته است، با علامت گذاری مشخص می‌شود. پیش از جراحی، برای کاهش خونریزی، بی‌حس کردن محل درمان و ایجاد یک سطح صاف، داروی بی‌حسی موضعی تزریق می‌شود. برای محافظت از چشم‌ها در برابر لیزر، زیر هر پلک یک محافظ فلزی قرار داده می‌شود.

با استفاده از برش لیزری پوست اضافی برداشته شده و در صورت امکان باریکه‌ای از عضله هم برداشته می‌شود تا پلک کمی کشیده و سفت شود. پد چربی و گوشه داخلی چشم‌ها هم تا حد مناسبی برداشته می‌شود. سپس خونریزی متوقف شده، لبه‌های پوست به یکدیگر نزدیک شده و به هم بخیه زده می‌شوند. لایه‌برداری را می‌توان با استفاده از لیزر CO2 اولترا-پلاس انجام داد. بعد از آن، محافظ‌ها برداشته شده، چشم‌ها با استفاده از محلول سالین شسته شده و پس از استعمال پماد آنتی‌بیوتیک و ژل اشک مصنوعی در چشم‌ها، روی آن‌ها بسته‌های خنک کننده قرار داده می‌شود.ضمن اینکه برای درمان سیاهی زیر چشم نیز میتوان از لیزر سیاهی دور چشم استفاده نمود.

جراحی لیزری پلک پایین

علامتگذاری پد چربی در حالت نشسته انجام می‌شود. سپس، در اطراف پلک پایین، خصوصاً اطراف پد چربی، داروی بی‌حسی موضعی تزریق می‌شود.

روش های جراحی پلک پایین

برای جراحی پلک پایین دو روش وجود دارد. یکی از طریق برش پوست پایین مژه‌ها و دیگری از طریق داخل پلک.‌ با استفاده از روش دوم هیچ اسکاری روی پوست باقی نماند، سیستم پوست و عضلات کمتر دستکاری می‌شود و شانس بیشتری برای حفظ شکل و اندازه اولیه باز شدن چشم وجود دارد. در این روش، با استفاده از لیزر، لایه میانی بافت داخلی پلک بریده می‌شود؛ مقدار کافی از پد چربی برداشته شده و در جای مناسب قرار داده می‌شود. رویکرد محافظه‌کارانه بهترین گزینه برای کاهش گودی زیر چشم و ایجاد پلک‌هایی با ظاهری پرتر و یکنواخت‌تر است. با لیزر نامتمرکز می‌توان بافت‌های نرم، از جلمه عضلات اطراف چشم را، کشیده و سفت کرد. برای این کار به بخیه نیازی نبوده و چسبندگی لایه‌ داخلی پلک لبه‌های نواحی درمان شده را به هم می‌چسباند. در اینجا، روی پلک پایین لایه‌برداری لیزری انجام شده و محافظ‌های فلزی برداشته می‌شوند. پس از شست‌وشو با محلول سالین، در چشم پماد آنتی‌بیوتیک و ژل اشک مصنوعی زده می‌شود.

مدت دوام نتایج عمل پلک

این مورد به سبک زندگی و وراثت بستگی دارد. عموماً پد چربی دوباره تشکیل می‌شود. همچنین، با بالا رفتن سن پوست شل شده و چروک‌های ظریفی ایجاد می‌شود.

محدودیت‌های نتایج

  • لزوم تکرار عمل : گاهی اوقات به برداشتن مقدار بیشتری از پد چربی و افتادگی پوست نیاز می‌شود.
  • با این عمل نمی‌توان ابروها، پلک‌ها یا گونه‌ها را بالا برد.
  • با این عمل نمی‌توان اجزاء صورت را بزرگ یا پر کرد. برای گودی‌ها به تزریق ژل نیاز است.
  • این عمل خطوط دینامیک اطراف چشم را کاهش نمی‌دهد.

مزایای جراحی لیزری پلک نسبت به روش سنتی جراحی

مزایای لیزر نسبت به چاقوی جراحی عبارتند از خونریزی و کبودی کمتر، زیرا لیزر رگ‌های خونی را هم می‌برد و هم می‌بندد و همچنین، به دلیل تمیزتر بودن محل جراحی شده با لیزر، این نوع جراحی سریع‌تر است.

در جراحی لیزری پلک می‌توانیم دو عملکرد لیزر را با یکدیگر ترکیب کرده و بهترین نتیجه را بدست بیاوریم. از لیزر برش دهنده برای بریدن بسیار دقیق پوست اضافی پلک بالا و برداشتن بسیار دقیق مقادیر دلخواه از پد چربی پلک‌های بالا و پایین استفاده می‌کنیم. از حالت پالسی لیزر برای پاکسازی پوست پلک، حذف چروک‌های ظریف و بهبود بافت و شادابی پوست استفاده می‌شود. از لیزر نامتمرکز نیز می‌توان برای کشیده و سفت کردن بافت‌ها، خصوصاً عضلات، استفاده کرد.

بهبود بعد از انجام عمل جراحی پلک

بعد از جراحی به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در اتاق ریکاوری مانده و سپس به تخت خودتان انتقال داده می‌شوید. برای خنک نگهداشتن چشم، به مدت ۴ تا ۶ ساعت در اطراف چشم کیسه‌های خنک کننده گذاشته می‌شود. بعد از این، هر یک ساعت یک بار روی پوست لیزر شده کرم مرطوب کننده سفید مالیده شده و هر دو ساعت یک بار هم در چشم‌ها ژل اشک مصنوعی ریخته می‌شود تا از خشکی آن‌ها جلوگیری شود.

این جراحی عمومی یک جراحی یک روزه بوده و اگر تنها یک عمل انجام دهید (جراحی لیزری پلک بالا یا پایین) نیازی نیست شب را در بیمارستان بمانید. پیش از مرخص شدن پزشک شما را ویزیت خواهد کرد. به شما علاوه بر آنتی‌بیوتیک قرص‌های مسکن هم داده می‌شود تا در صورت نیاز آن‌ها را مصرف کنید. همچنین داروهایی برای خارش و خواب و کرم‌ها و ژل‌هایی هم برای استعمال روی پوست و داخل چشم به شما داده می‌شود.

لطفاً، از کسی بخواهید شما را از بیمارستان به خانه برساند و حتماً موقعی که بیمارستان را ترک می‌کنید و تا ۴ هفته بعد از عمل دور عینک آفتابی‌تان را با پوشش‌های محافظ بپوشانید تا چشم‌هایتان و اطراف آن‌ها از آلودگی و نور آفتاب در امان باشند. لطفاً برای برداشتن بخیه پلک بالا ۵ روز بعد از عمل و برای معاینه پلک پایین ۷ بعد از عمل به کلینیک زیبایی مراجعه کنید.

توصیه می‌شود، در چند روز اول فعالیتتان را به حداقل برسانید.‌ تقریباً بعد از ۱۰ روز می‌توانید به سر کارتان برگردید. بعد از ۱ تا ۲ هفته می‌توانید آرایش کنید و از لنز‌های تماسی نیز می‌توانید بعد از ۲ هفته استفاده کنید. اما، عینک را می‌توانید درست بعد از عمل بزنید.

جای عمل دردی شبیه به آفتاب سوختگی خواهد داشت که ممکن است تا حدود ۷۲ ساعت باقی بماند. این درد را می‌توان با مسکن‌های ساده مانند کودیدرامول کنترل کرد. ممکن است حدود روزهای چهارم و پنجم پوست به خارش بیفتد (از خاریدن آن اجتناب کنید). خاریدن پوست باعث خونریزی و ایجاد اسکار می‌شود. اگر خونریزی بروز کرده و بند نیامد فوراً با جراحتان تماس بگیرید. داروهای آنتی‌هیستامین مانند پیریتون (کلرفنامین) و همچنین مالیدن کرم مرطوب کننده روی پوست التیام یافته به کاهش خارش کمک می‌کند.

کرم دلمه بسته یا خشک شده روی پوست را پاک نکرده یا برای برداشتن آن از زور استفاده نکنید، زیرا این کار باعث خونریزی و ایجاد اسکار می‌شود. در عوض، روی آن مجدداً کرم مرطوب کننده زده و آن را زیر دوش یا با اسپری کردن آب بشویید، یا به آرامی روی آن کمی صابون ملایم

بمالید، چند دقیقه صبر کنید و سپس با کمی پنبه آن را به آرامی پاک کنید. در چند روز اول، دید شما تار خواهد بود، اما با کاهش ورم و بهبود خشکی چشم، دید هم به آرامی بهتر می‌شود.

وجود قرمزی خفیفی بعد از التیام محل عمل درمان افتادگی پلک نشانه بهبودی است (این حالت معمولاً، با مصرف الکل و قرار گرفتن در معرض گرما یا آفتاب، تا چند ماه دوام خواهد یافت). اسکار به جا مانده یک خط قرمز یا صورتی مشخص است، که تدریجاً محو شده و به خط سفیدی تبدیل می‌شود که در مورد پلک بالا به راحتی می‌توان آن را با آرایش پوشاند. زخم‌های ناشی از پاکسازی، ظرف ۵ تا ۷ روز بهبود می‌یابند (تا آن موقع از کرم مرطوب کننده استفاده کنید).

بعد از ۷ روز، از یک کرم مرطوب کننده ساده بدون الکل یا عطر در اطراف پوست التیام یافته استفاده کرده و روی آن کرم ضدآفتاب بزنید. بعد از عمل می‌توان از یک آرایش لیزری پودری برای پنهان کردن قرمزی پوست استفاده کرد.

مراجعات بعد از جراحی پلک با لیزر

عموماً توصیه می‌شود مراجعات بعدی ۵ روز ، ۲ هفته و ۳، ۶، ۱۲ و ۱۸ ماه بعد از جراحی انجام شوند.

اعمالی که معمولاً در ترکیب با این عمل انجام می‌شوند

  • می‌توان خطوط چهره را با بوتاکس بهبود بخشید.
  • می‌توان با لیزر یا لایه‌برداری شیمیایی کیفیت پوست را بهبود بخشید.
  • می‌توان با ترمیم عضلات، افتادگی پلک (پتوز) را بهبود داد.
  • می‌توان با تزریق ژل، ناودان اشکی را بهبود داد.
  • چربی‌های اضافی ناشی از پرکاری تیروئید، که برای جلوگیری از تشکیل آن‌ها به درمان تیروئید و کنترل سطح فعالیت آن نیاز است.

نتایج این روش درمان افتادگی پلک با جراحی لیزری پلک

هدف جراحی پلک چشم بالا، کاهش پوست اضافی پلک بالا است.
هدف جراحی پلک پایین ، کاهش پد چربی شکل گرفته در پلک پایین است.
جراحی هر دو پلک بالا و پایین، بافت و کیفیت پوست اطراف چشم و پلک را بهبود می‌دهد. در اینجا هدف ایجاد پلکی با ظاهری طبیعی و پر است (برای جلوگیری از گود شدن اطراف چشم بعد از عمل، رویکرد محافظه‌کارانه بهترین گزینه است).

موارد منع جراحی پلک

  • افتادگی شدید ابروها (به طوریکه در زمان جراحی پلک‌ها به لیفت ابرو نیاز باشد)
  • وجود برخی عارضه‌های چشمی
  • اختلالات خونریزی

لیزر موهای زائد , لیزرمو , کلینیک لیزر مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.