کلینیک زیبایی , کلینیک کاشت مو , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , انواع جراحی زیبایی , | جراحی بینی , پروتز سینه , کاشت مو , مزوتراپی , لاغری موضعی , کاشت ابرو و لیپوساکشن در کلینیک خبری جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک کاشت مو , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , انواع جراحی زیبایی , | جراحی بینی , پروتز سینه , کاشت مو , مزوتراپی , لاغری موضعی , کاشت ابرو و لیپوساکشن در کلینیک خبری جم کلینیک

کاشت ریش چیست ؟

کاشت ریش چیست ؟

کاشت ریش چیست ؟  : کاشت ریش , یک روش پیوند مو است که جراح موی ریش را با استفاده از تکنیک استخراج واحد فولیکولی(FUE) و ابزارهای خاص، می کارد. کاشت ریش را می توان به هر روشی که موجب می شود یک ریش جدید شکل بگیرد و باعث تقویت ریش های موجود شود نسبت داد- برای این عمل ساخت مجدد ریش، جراح موهای فرق سر را در نواحی از صورت یک به یک می کارد. استفاده از موی ریش به عنوان یک روش تجدید شونده، در خیلی از کلینیک ها استفاده نمی شود.

چرا از موی ریش به جای موی سر استفاده می شود؟

در اغلب کاشت موها، جراح مو را از پشت سر برمیدارد که این ناحیه را ناحیه اعطا کننده یا دهنده می نامند، و آن را در قسمتی که نیاز است می کارد. موهای این منطقه از سر، بسیار مقاوم است و معمولا قابلیت و توان اینکه کاشت شود را داراست.

اگرچه همه بیماران، موی کافی در این نواحی دهنده ندارند و برخی ممکن است حتی موی فرق سر نیز نداشته باشند. در چنین مواردی، موی بدن مثلا بازوها، رانها، و قفسه سینه بهترین مورد برای برداشته شدن و کاشت در نواحی مورد نظر است. گاهی مواقعی پیش می آید که یک بیمار در این قسمت های بدنش نیز مو ندارد، که در این حالت، موهایی از دیگر قسمت های صورت برداشته می شود و در نواحی دیگر صورت کاشت می شود.

کاشت موی ریش تنها در بیماران مذکر کارایی دارد که فقط فاقد ریش هستند. بنابراین بیمارنی که بیماری داءالثعلب (ALOPECIA)جامع دارند به عنوان مثال هیچ مویی در هیچ جای بدنشان ندارند مشمول استفاده از این روش نمی شوند.

اطلاعات بیشتر در رابطه با کاشت ریش

مطالعات کمی در این زمینه انجام شده است. به عنوان مثال یک مطالعه موردی در این زمینه انجام شده که ۳۵ مرد را که ترکیبی از عمل کاشت ریش و کاشت موی بدن را انجام داده اند، طی ۳ سال (۲۰۰۵-۲۰۰۸) مورد بررسی قرار داد. یافته های این بررسی نشان می دهد که موهای بدن و یا ریش نباید در شقیقه ها و یا در خط مو استفاده شود چون این موها طبیعتا نرم و لطیف تراز معمول است. اگرچه موی ریش، پوششی ضخیم تر و متراکمتر از موهای بدن دارد و در پوشاندن جای زخم ها کارایی بیشتری دارد.

کاشت ریش چیست

استفاده از موی ریش برای بازسازی موی فرق سر

نتایج کاشت موی ریش، عمدتا به ویژگی های طبیعی موهای ناحیه گیرنده بستگی دارد به عبارت دیگر، اگر موی فرق سر بیمار موتاه و فرفری باشد، موهای ریش بخوبی با هم ادغام می شود . اگر بیمار موهایی بلند و صاف داشته باشد و از تک موهای ریش در نقاطی که هیچ موی سری ندارد استفاده شود، ناسازگاری بافتی موها برجسته می شود و در نهایت غیر طبیعی بنظر می رسد. به همین دلیل ترکیبی از موی ریش و موی سر بهترین نتیجه را حتی در بیمارانی که موهایی صاف دارند، می دهد.

خطرات کاشت موی ریش و اثرات جانبی آن

  • کبود شدگی
  • ورم
  • قرمزی
  • حساسیت یا درد در نواحی دهنده و گیرنده
  • عفونت
  • به موندن جای زخم
  • عدم رشد مو

ملاحظات دیگر در رابطه با کاشت ریش

گاهی اوقات آقایان رنگ موی ریش شان بسیار متفاوت با رنگ موی فرق سرشان است. در این شرایط، کاشت موی ریش در فرق سر این اختلاف رنگ را شدیدا نشان میدهد بنابرای چینن کاری اصلا پیشنهاد نمی شود.

خصوصیات موهای ریش به هیچ وجه تغییر نمی کند و حتی با خصوصیات ناحیه گیرنده تطبیق نمی یابد به این معنا که موی ریش به هیچ وجه نرمتر یا نازکتر و بلندتر از حد معمولش نمی شود و گذشت زمان نیز باعث نمی شود که خصوصیات موی ریش تغییر کند.

هزینه کاشت ریش چقدر است؟

عوامل بسیاری در تعیین هزینه های عمل کاشت ریش دخیل هستند. شما می توانید جهت هزینه یابی دقیق و مشاوره با متخصصین کلینیک جم تماس بگیرید .


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.