کلینیک زیبایی , کلینیک کاشت مو , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , انواع جراحی زیبایی , | جراحی بینی , پروتز سینه , کاشت مو , مزوتراپی , لاغری موضعی , کاشت ابرو و لیپوساکشن در کلینیک خبری جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک کاشت مو , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , انواع جراحی زیبایی , | جراحی بینی , پروتز سینه , کاشت مو , مزوتراپی , لاغری موضعی , کاشت ابرو و لیپوساکشن در کلینیک خبری جم کلینیک

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد : تعریق زیاد یکی از بیماری های شایع افراد است که امکان دارد در موارد حاد زندگی شخصی و اجتماعی فرد مبتلا را تحت تاثیر قرار دهد . درمان این بیماری در گذشته با روش های مختلفی از جمله عمل های جراحی و روش های دارویی انجام می شد . این درمان ها به دلیل عوارض زیاد و پیامد های بعدی چندان رضایت بخش نبودند . تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد در نواحی خاص بدن ، انقلابی در درمان  این بیماری بود . در این روش بوتاکس ( دیسپورت ) در پوست قسمتی از بدن که مبتلا است تزریق می شود . نواحی مورد درمان تعریق بیش از اندازه کف دست ها و پاها و زیر بغل هستند .

مراحل درمان تزریق بوتاکس برای درمان  تعریق زیاد

برای درمان تعریق زیاد می توان با مراجعه به کلینیک های تخصصی پوست و لیزر مو در زمان کوتاه و با صرف هزینه اندکی اقدام کنید . تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد بصورت سرپایی انجام می شود و دوره نقاهت ندارد همچنین از مزایای قابل  توجه این روش مدت زمان کوتاه درمان  می باشد که برای فرد مبتلا حداکثر رضایت را ایجاد می کند و از احساس ناخوشایند خیسی در نواحی پر تعریق خود  راحت می شود .
این روش که دیسپورت نیز نام دارد یک روش غیر تهاجمی نیست و داری حداقل عوارض ظاهری و درونی برای بیمار است .

تزریق بوتاکس چگونه تعریق زیاد را متوقف می کند ؟

  

 

این روش با قطع ارتباط بین غدد تعریق و اعصاب سمپاتیک از تعریق جلوگیری می کند . تزریق بوتاکس بصورت دستی نیز قابل انجام است اما در صورتیکه به کلینیک های تخصصی پوست و لیزر مو مراجعه کنید  این تزریق با گان های فروتراپی انجام می شود . استفاده از  گان برای تزریق باعث می شود که دارو به مقدار لازم و در عمق مناسب تزریق شود و درد کمتری داشته باشید  . گرچه  روش  تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد بی درد است اما در صورتیکه بدن بیمار  حساس باشد می توان از بی حسی موضعی استفاده کرد . تزریق   در هر یک سانتی متر پوست بدن انجام می شود و تعداد جلسات درمان بستگی به شدت این بیماری در هر فرد می تواند متفاوت باشد . برا ی تزریق صحیح باید در عمق درم و جایی که غدد وجود دارد این کار انجام شود .


تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد

مدت زمان اثر بخشی تزریق بوتاکس

یکی از دلایلی که باعث شده است تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیاد  بعنوان بهترین روش پیشتاز باشد مدت زمان کوتاه درمان است . معمولا پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تزریق اثرات درمانی خود را نشان می دهند  و تا یک هفته پس از تزریق ، تعریق بطور کامل قطع می شود . بعد از دو هفته نواحی مورد درمان بررسی می شوند و پوست مورد ارزیابی  قرار می گیرد و در صورتیکه در نقاطی تعریق وجود داشته باشد  تزریق مجددا انجام می شود . هدف از این درمان  قطع کامل تعریق در نواحی مورد درمان است . تاثیر تزریق بوتاکس برای این بیماری بین ۹ تا ۱۲ ماه می باشد و پس از چند نوبت تزریق در حدود سالی یک بار تعریق به مقدار زیادی کاهش خواهد یافت .

جهت کسب اطلاع از سایر خدمات کلینیک زیبایی

لیزر مو

میکرونیدلینگ

لاغری موضعی

و …

می توانید با کلینیک ارتباط برقرار کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.